Kundservice

Telefon: 0140-681 25

E-post (alla ärenden): info@tranasenergi.se

Besök kundservice på kontoret på Norra Storgatan 64 i Tranås.

Måndag till torsdag:

08.00 – 12.00 och 13.00 – 16.00

Fredagar:

08.00 – 12.00 och 13.00 – 15.00

Felanmälan

Om din anslutning till TRAMAN inte fungerar som den ska vänder du dig till tjänsteleverantören för att göra en felanmälan.

Följande tjänsteleverantörer finns i TRAMAN för privatkunder:

AllTele 0910-79 80 00, www.alltele.se

Junet 0140–77 19 00, www.junet.se, Storgatan 20, Tranås

VÖKBY 0142-680 680, www.vokby.se, Parkgatan 3 i Boxholm

Vid driftavbrott på fibernätet TRAMAN hittar du mer information under Driftinformation här på hemsidan.

Så går en felanmälan till

1. Du kontaktar din tjänsteleverantör.

2. Tjänsteleverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.

3. Tjänsteleverantören löser ditt problem eller hittar att det kan röra sig om ett fel i fibernätet TRAMAN.

4. Vid fel i fibernätet TRAMAN kontaktar leverantören Tranås Energi för en felanmälan.

5. Tranås Energi felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat.

6. Leverantören återkommer till dig med besked.