Kundservice

Telefon: 0140-681 25

E-post (alla ärenden): info@tranasenergi.se

Besök kundservice på kontoret på Norra Storgatan 64 i Tranås.

Måndag till torsdag:

08.00 – 12.00 och 13.00 – 16.00

Fredagar:

08.00 – 12.00 och 13.00 – 15.00

Felanmälan

Om något inte fungerar som det ska vänder du dig till tjänsteleverantören för att göra en felanmälan.

AllTele 0910-79 80 00, www.alltele.se

Junet 0140–77 19 00, www.junet.se, Storgatan 20 i Tranås

VÖKBY 0142-680 680, www.vokby.se, Parkgatan 3 i Boxholm

DK Data&Kontor 0140-38 51 00, www.dkdata.se, Storgatan 55 i Tranås

TDC Sverige 020-832 832, www.tdc.se

Så går en felanmälan till

1. Kontakta er tjänsteleverantör.

2. Tjänsteleverantören felsöker tillsammans med er över telefon.

3. Tjänsteleverantören löser ert problem eller hittar att det kan röra sig om ett fel i fibernätet TRAMAN

4. Vid fel i fibernätet TRAMAN kontaktar leverantören Tranås Energi för en felanmälan.

5. Tranås Energi felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat.

6. Leverantören återkommer till er med besked.